Log in

I forgot my password



cBox

Latest topics

» Hellenburgi Királyi Szövetség
by Kultista Tündér Fri Mar 01, 2019 11:58 pm

» Agreus
by Jerobeam Mon Feb 25, 2019 3:24 pm

» Választható kasztok
by Jerobeam Wed Feb 06, 2019 2:14 pm

» A Veroniai Királyság
by Jerobeam Fri Feb 01, 2019 5:50 pm

» Mérnök
by Kultista Tündér Thu Jan 17, 2019 9:33 pm

» Felszerelés
by Kultista Tündér Tue Jan 15, 2019 2:15 pm

» Nekromanták
by Kultista Tündér Mon Jan 07, 2019 1:28 pm

» Szövetségesek
by Kultista Tündér Tue Dec 25, 2018 9:27 pm

» Utak
by Kultista Tündér Tue Dec 25, 2018 8:16 pm

Most active topic starters
Jerobeam
 
Kultista Tündér
 
XIII. Sixtus
 

Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 11 on Sun Feb 03, 2019 11:41 am
March 2019
MonTueWedThuFriSatSun
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Calendar Calendar

QfA Discord

You are not connected. Please login or register

Nekromanta

Go down  Message [Page 1 of 1]

1 Nekromanta on Mon Dec 17, 2018 6:27 pm


Halálpap tana – Vánszorgó sereg


  • Név: Csontvázidézés
    Típus: Bűbáj (1/kör)
    Erősség: I.
    Ár: 1000 váltó
    Leírás: A halálpap leggyengébb szolgáját, egy csontvázat idéz meg. A csontvázak törékenyek, egy darab egykezes fegyvert viselnek, melynek pengéje mérgezett (noha ez a méreg csak napokkal később fejti ki hatását)

  • Név: Zombiidézés
    b]Típus:[/b] Mágia
    Erősség: IIa.
    Ár: 2000 váltó
    Leírás: A második leggyengébb és leggyakoribb szolga, a zombi sok ütést kibír, és maga is jókorát üt. A gond az, hogy fenemód lassú szegény.

  • Név: Újraidézés
    Típus: Bűbáj (1/5 kör)
    Erősség: IIb.
    Ár: 2000 váltó
    Leírás: A halálpap egy általa idézett, elesett egységtípust (a ghoult kivéve) újra megidéz.

  • Név: Holttest Robbantás
    Típus: Mágia
    Erősség: III.
    Ár: 4000 váltó
    Leírás: A halálpap felrobbant egy holttestet vagy élőholtat, pusztító lángokat és lökéshullámot keltve. Az egyetlen bukkanó az, hogy ha bármely más élőholt is a közelében van, azok is felrobbannak láncreakció-szerűen. A halálpap lelke is instabil, tehát ez rá is igaz, szóval csak felelősséggel!

  • Név:[/b Ghoulidézés
    [b]Típus:
    Mágia
    Erősség: IV.
    Ár: 5000 váltó
    Leírás: A legerősebb élőhalott, még a legtapasztaltabb katonák, hadvezérek szívét is rettegés fogja el a ghoul szó hallatán. Képzett kardforgatók, és a halál sem ártott képességeiknek. Több száz egyszerű katonával képesek elbánni, rettentő ellenfelek a csatamezőn. A ghoulidézés pályázatköteles!

Halálpap tana – Szellemekkel suttogó


  • Név: Szellemidézés
    Típus: Bűbáj (1/2 kör)
    Erősség: I.
    Ár: 1000 váltó
    Leírás: Ez a harmadik alap szolga, amit egy halálpap meg tud idézni. Mágikus támadásokra képes, és elég ellenálló a fizikaiakkal szemben. Lebeg, és viszonylag gyors is. Bár mindez elég jól hangzik, valójában nem képes kifejezetten sok sebzést okozni, inkább felderítésre, elterelésre alkalmas. Támadásai mágikus jégszilánkok.

  • Név: A holtak szeme
    Típus: Bűbáj (1/kör)
    Erősség: IIa.
    Ár: 2000 váltó
    Leírás: A halálpap megjelöl egy holttestet mágikusan, így ezután bármikor képes egy kisebb koncentrációval a holttest szemből látni az eseményeket (csak a szemgödörnek kell épnek lennie a szem mellékes, de ez esetben egy vöröses izzás árulkodik a varázslatról). Használat alatt a halálpap a saját szemével nem lát.

  • Név: Csontszilánk vihar
    Típus: Mágia
    Erősség: IIb.
    Ár: 2000 váltó
    Leírás: A halálpap éles csontdarabokat idéz meg, amit aztán célpontjára irányít. Ha nem kellően védett az ellenfél, közepes vágásokat okozhat.

  • Név: Léleknyelés
    Típus: Bűbáj
    Erősség: III.
    Ár: 4000 váltó
    Leírás: Ha az akolitus megöl egy célpontot, öt másodperces fizikai érintéssel elszívhatja annak frissen kiontott életenergiáit, egy egységnyi varázserőt töltve ezzel vissza.

  • Név: Lidércidézés
    Típus: Mágia
    Erősség: IV.
    Ár: 5000 váltó
    Leírás: A lidérc a második legveszélyesebb élőholt. Fekete köpenyes, szellemszerű alakok. Egy erős mágus feltámasztásával jön létre, s egy igen erős és különleges mágia, a lélektűz mesterei. A lélektűz nem a célpont húsát, hanem közvetlenül a lelkét égeti el, kiváló alanyt hagyva ezzel a feltámasztásra. Ebből egy csatában csak egy idézhető.




Akolitus tana - Lélekvadász


  • Név: Feltámasztás
    Típus: Mágia
    Erősség: I.
    Ár: 1000 váltó
    Leírás: Egy frissen megölt ellenséget a nekromanta annak életében birtokolt minden képességével és adottságának birtokában feltámaszthat a küldetés erejéig. Ez a test lehet később előholt alapanyaga is.

  • Név: A holtak védelme
    Típus: Mágia
    Erősség: IIa.
    Ár: 2000 váltó
    Leírás: A halálpap körülveszi magát csontokkal és lélekenergiával, ami megnöveli az ellenállását egy rövid időre mind a fizikai, mind a mágikus támadásokkal szemben is. Védőereje egy nehézpáncéllal egyenértékű. Öt körig tart.

  • Név: Az alvilág súlya
    Típus: Bűbáj
    Erősség: IIb.
    Ár: 2000 váltó
    Leírás: Az akolitus egy páncélos csontvázkezdeményt idéz az ellenfele mögé, ami rákapaszkodik. Nem okoz sebzést, de lassítja azt. Nem túl nehéz lerázni, de időbe telik.

  • Név: Szentségtelen jelenlét
    Típus: Mágia
    Erősség: III.
    Ár: 4000 váltó
    Leírás: Az akolitusok, minthogy főként a halálpapok támogatói, jelenlétükkel növelik az élőholtak ellenállását. Az ellenfél élőholtjaira is hat, ha van neki.

  • Név: Kísértetidézés
    Típus: Mágia
    Erősség: IV.
    Ár: 5000 váltó
    Leírás: A kísértet egy különleges élőholt, amit egy halott vámpír csontvázából alkotnak. Képes az ellenfél lélekenergiáját és varázserejét szimpla ütésekkel elszívni, úgyhogy az akolitus ellenfelei jobban járnak, ha gyorsan megsemmisítik!

Akolitus tana - Ghoullovag


  • Név: Korrupció
    Típus: Bűbáj
    Erősség: I.
    Ár: 1000 váltó
    Leírás: Az akolitus ideiglenesen képes sötét energiákkal a zombikéhoz hasonlatossá tenni a testét, ezzel növelve a fizikai erejét és kiiktatva a fájdalomérzékét a csata végéig, utána használhatatlanná teszi az akolitus testét bő negyed órára. Ilyenkor a szent képességek különösen veszélyesek!

  • Név: Csontvért
    Típus: Mágia
    Erősség: IIa.
    Ár: 2000 váltó
    Leírás: Az akolitus erős csontlapokat idéz vértje köré, ezzel erősítve a védelmét öt körön keresztül.
  • Név: Sötét roham
    Típus: Bűbáj
    Erősség: IIb.
    Ár: 2000 váltó
    Leírás: Az akolitus ideiglenesen túlfeszíti izmait és rendkívül gyorsan lerohanja célpontját. Gyors, és akár egy lovagot is feldönthet, de könnyű kikerülni. Minden használat után három kört pihentetni kell, hogy ne okozzon károsodást.

  • Név: Augmentáció
    Típus: Mágia
    Erősség: III.
    Ár: 4000 váltó
    Leírás: Az akolitus csontokból egyfajta külső vázat képez a hátára, karjaira és lábára egészen a csata végéig. Ezek mágiával átitatottak, megnövelik az akolitus erejét és sebességét kétszeresére. Az akolitus tovább is tudja építeni az ideiglenes vázát, egy egység varázserő árán egy pár plusz kart létrehozva. Ezeket akarata szerint tudja mozgatni. Ha a Csontvért aktív, ezek az alá kerülnek, nehogy megsérüljenek.

  • Név: Ghoulfajzat
    Típus: Mágia
    Erősség: IV.
    Ár: 5000 váltó
    Leírás: Az akolitusok életcélja az, hogy életükben is a ghoulokhoz hasonlítsanak. Ezzel a képességgel öt körre hasonlatossá tehetik magukat egy ghoulhoz, azonban nem csak fizikai fájdalommal, hanem belső sérülésekkel is jár. Jobb esetben viszont a csata után ezek miatt nem kell aggódni...

View user profile

Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum