Log in

I forgot my password



cBox

Latest topics

» Nefilim nomád
by Jerobeam Sat Nov 24, 2018 10:21 pm

» Sötételf éjvándor
by Jerobeam Sat Nov 24, 2018 9:07 pm

» Bírvágy démonok
by Jerobeam Sat Nov 24, 2018 8:19 pm

» Tünde harcos
by Jerobeam Sat Nov 24, 2018 7:32 pm

» Embermágus
by Jerobeam Sat Nov 24, 2018 6:25 pm

» Tünde druida
by Jerobeam Sat Nov 24, 2018 6:04 pm

» Mélységi kultista
by Jerobeam Sat Nov 24, 2018 4:56 pm

» Északi kereszteslovag
by Jerobeam Sat Nov 24, 2018 4:05 pm

» Északi klerikus
by Jerobeam Sat Nov 24, 2018 1:27 pm

Most active topic starters
Jerobeam
 

Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 9 on Fri Oct 12, 2018 7:17 pm
December 2018
MonTueWedThuFriSatSun
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

Calendar Calendar


You are not connected. Please login or register

Vámpír katona

Go down  Message [Page 1 of 1]

1 Vámpír katona on Sat Nov 24, 2018 11:52 am


Finsterblut ág - Der Berserker


  • Név: Vasmarok
    Típus: Bűbáj (1/2 kör)
    Erősség: I.
    Ár: 1000 váltó
    Leírás: A vámpír egy mágiával acélkeménységűvé változtatja a kezeit, az ujjak végétől az alkarja közepéig. Ebben a formában a keze állásán már nem változtathat, viszont képes akár puszta kézzel megállítani egy fegyver csapását, vagy zúzófegyverként használni a puszta ökleit.

  • Név: Arcfestés – Düh
    Típus: Passzív
    Erősség: IIa.
    Ár: 2000 váltó
    Leírás: A vámpír rituálisan egy harci festéssel díszíti a saját arcát, amely felére csökkenti a fájdalomérzékét. A festést elkészíteni vagy megváltoztatni küldetések alatt fél óra nyugalmat igényel.

  • Név: Arcfestés – Erő
    Típus: Passzív
    Erősség: IIb.
    Ár: 2000 váltó
    Leírás: A vámpír rituálisan egy harci festéssel díszíti a saját arcát, amely másfélszeresére növeli minden csapásának erejét. A festést elkészíteni vagy megváltoztatni küldetések alatt fél óra nyugalmat igényel.

  • Név: Rettenetes roham
    Típus: Mágia
    Erősség: III.
    Ár: 4000 váltó
    Leírás: A vámpír pár másodperc előkészítés után kitör előre, s egy maximum félperc hosszú rohamot indít ellenfele ellen. Minél nagyobb a távolság amit megtesz, annál nagyobb erejű csapást képes mérni a kiválasztott ellenfélre. Teljes töltöttséggel akár épületekben is kárt tehet, csatalovakat képes egy csapással összezúzni és nehézpáncélokat behorpasztani.

  • Név: Kegyetlen Konverzió
    Típus: Mágia
    Erősség: IV.
    Ár: 5000 váltó
    Leírás: A vámpír megtanul szinte bármilyen sebet begyógyítani, amennyiben elegendő vér áll rendelkezésére. Ha van miből táplálkoznia, elvesztett végtagokat is képes visszagyógyítani mindössze öt perc alatt, teljes leharcoltságból pedig 5 óra alatt össze tudja szedni magát (Természetesen ha levágják a fejét, vége van). Egy végtag begyógyításához egy ember teljes vérkészletére van szükség, egy egész test meggyógyulásához pedig legalább 3 emberére. Az így elfogyasztott vér olyan gyorsan felhasználódik mágikus úton, hogy nem terheli meg a gyomrot. Bár hányszor használható egy nap vagy kaland során, amennyiben van elég ideje a vámpírnak a gyógyuláshoz. Bármikor megszakítható.

Finsterblut ág - Der Heuler


  • Név: Erőltetett erőkifejtés
    Típus: Mágia
    Erősség: I.
    Ár: 1000 váltó
    Leírás:  A vámpír támadása elvégzése előtt állatiasan felkiált, egyetlen csapásnak kétszeresére növelve erejét. Az így végzett támadás emellett gyenge páncéltörő képességgel is rendelkezik, különösen hatékonnyá téve ezt a közepesen páncélozott ellenfelek ellen (Nehéz páncélosokra hatástalan a törés).

  • Név: Terror tekintet
    Típus: Mágia
    Erősség: IIa.
    Ár: 2000 váltó
    Leírás: A vámpír csatagőzös tekintete képes egy kiválasztott ellenfele védekezőértékét felére csökkenteni másfél percre. A technika használata igényli, hogy legalább egy gyengébb sérülés legyen a Finsterbluton, illetve, hogy legalább egy perce harcoljon.

  • Név: Mészárlás
    Típus: Passzív
    Erősség: IIb.
    Ár: 2000 váltó
    Leírás: A vámpírkatonák félelmetes harcosok, puszta jelenlétük és dühöngő viselkedésük minden bátorságot elpárologtatni ellenfeleik lelkéből. Amennyiben a vámpír képes végrehajtani egy olyan támadást, ami halálos sebet okoz egy NJK-nak (Vagy nagyon ritka esetben JK-nak) minden a közelben lévő (És a támadást látó) nálánál alacsonyabb szintű egység elszörnyülködik erejétől, s így támadóerejük passzívan a felére csökken három percre.

  • Név: Elsöprő Erő
    Típus: Passzív
    Erősség: III.
    Ár: 4000 váltó
    Leírás: A vámpír hosszú harci gyakorlás és izomfejlesztésének hála képessé válik arra, hogy egy kétkezes fegyvert egy kézzel tudjon forgatni. Semmilyen sebességhátrányban nem részesül annak használata során. Egyszerre csak egy fegyvert tud használni, amennyiben rendelkezik a képességgel, hogy két fegyverrel is harcolhasson, csakis egyik kezében lesz képes kétkezest forgatni.

  • Név: Kegyetlen kiáltás
    Típus: Mágia
    Erősség: IV.
    Ár: 5000 váltó
    Leírás: A vámpír képes olyan állatias erővel felkiáltani, hogy azzal minden körülötte lévő élőlényt öt egész másodpercre harcképtelenné tesz, legyen ember, állat vagy szörny. Élőholtakon és egyéb lényeken, amelyek képtelenek félelmet érezni nem működik.


Nebelturm ág - Der Schmied


  • Név:  Árnyborítás
    Típus: Mágia
    Erősség: I.
    Ár: 1000 váltó
    Leírás: A vámpír beborítja egy, fémből készült felszerelését (de csak egyet) amely így a feketeacél tulajdonságaival ruházza fel, alapból feketeacél fegyvereknek pedig a páncéláttörését javítja.

  • Név: Éjszilánkok
    Típus: Bűbáj (Fenntartott)
    Erősség: IIa.
    Ár: 2000 váltó
    Leírás: A vámpír árnymágiával alkotott, éjfekete szilánkokat hoz létre a fegyvere köré, ami becsapódva csúnyán felsérti áldozata ereit. Vérzést generál.

  • Név:  Újrakovácsolás
    Típus: Mágia
    Erősség: IIb.
    Ár: 2000 váltó
    Leírás:  A Nebelturm vámpír mágiával megjavítja a csatában elhasználódott páncélját és fegyvereit.

  • Név: Elátkozott fegyver
    Típus: Mágia
    Erősség: III.
    Ár: 4000 váltó
    Leírás:  A vámpír elvarázsolja a kiválasztott fegyvert, így azon keresztül a vámpír támadásaival is tudja varázserejét regenerálni. Négy tiszta találat egy Mágia használatához elegendő varázserőt ad.

  • Név: Lélekbörtön
    Típus: Passzív
    Erősség: IV.
    Ár: 5000 váltó
    Leírás: A vámpír hosszú folyamat során képes egy NJK lelkét belekovácsolni a fegyverébe. Amennyiben a lélek megbarátkozik a helyzettel, a vámpír ezután segítségül hívhatja a harcokhoz és használhatja az NJK kasztjának megfelelő három Bűbáj vagy egy Mágia típusú képességét.

Nebelturm ág - Der Nebelgeher


  • Név: Köd
    Típus: Bűbáj (Fenntartott)
    Erősség: I.
    Ár: 1000 váltó
    Leírás: A vámpír nevéhez sűrű ködöt generál maga körül egy tíz méter átmérőjű körben, ami csökkenti ellenfele látókörét. Meneküléskor és rajtaütésnél egyaránt hasznos.

  • Név: Fojtóköd
    Típus: Mágia
    Erősség: IIa.
    Ár: 2000 váltó
    Leírás: A vámpír létrehozott ködét képes ellenfeleit fojtogató hatásúvá alakítani, akik így köhögni és fulladni kezdenek. A köd négy körig marad ilyen.

  • Név: Vérköd
    Típus: Mágia
    Erősség: IIb.
    Ár: 2000 váltó
    Leírás: A vámpír által létrehozott köd három körön keresztül használható arra, hogy ellenfelei vérét azon keresztül szívja magába, így töltve varázserejét. Szükséges hozzá, hogy az ellenfelei vérezzenek. Egy vérző ellenfél a három kör alatt egy Mágia használatához elegendő varázserőt szolgáltat a vámpírnak.

  • Név: Feltépés
    Típus: Bűbáj
    Erősség: III.
    Ár: 4000 váltó
    Leírás: A vámpír képes apró sebeket okozni egy három méternél közelebb álló célponton. Ezek felszíni sérülések csupán, azonban erősen véreznek.

  • Név: Territórium
    Típus: Passzív
    Erősség: IV.
    Ár: 5000 váltó
    Leírás: A vámpír tökéletesen otthonosan érzi magát a saját maga által létrehozott ködben. Ameddig ebben tartózkodik mozgási sebessége kétszeresére nő valamint sebesülései lassan gyógyulnak (egy könnyű sérülés két kör, egy közepes három, egy súlyos pedig ött kör alatt gyógyul be). Ezen kívül a vámpír szonárszerűen képes látni minden, a ködön belül tartózkodó testet, legyen élő vagy élettelen, így tökéletes látást nyerve akár egyébként akadályozott látásviszonyok között is.

View user profile http://ashesofazrael.hungarianforum.com

Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum