Log in

I forgot my password



cBox

Latest topics

» Tuatha dé Danann
by Sarathiel Mon Jun 17, 2019 12:02 pm

» Mélységiek
by Sarathiel Sun Apr 07, 2019 11:39 am

» Démonok
by Sarathiel Sun Apr 07, 2019 12:42 am

» Tündék, sötét tündék
by Sarathiel Sat Apr 06, 2019 1:32 pm

» Bestiárium
by XIII. Sixtus Wed Apr 03, 2019 9:30 pm

» Kultisták
by Sarathiel Tue Apr 02, 2019 10:41 pm

» Your first subject
by Sarathiel Tue Apr 02, 2019 9:14 pm

» A protestáns Egyház
by XIII. Sixtus Mon Apr 01, 2019 11:25 pm

» Diachonos
by Sarathiel Mon Apr 01, 2019 9:14 pm

Most active topic starters
Sarathiel
Vámpír toronyőr        1szava10Vámpír toronyőr        Voting_bar2Vámpír toronyőr        1szava11 
Kultista Tündér
Vámpír toronyőr        1szava10Vámpír toronyőr        Voting_bar2Vámpír toronyőr        1szava11 
XIII. Sixtus
Vámpír toronyőr        1szava10Vámpír toronyőr        Voting_bar2Vámpír toronyőr        1szava11 

Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 11 on Sun Feb 03, 2019 11:41 am
September 2019
MonTueWedThuFriSatSun
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

Calendar Calendar

QfA Discord

You are not connected. Please login or register

Vámpír toronyőr

Go down  Message [Page 1 of 1]

1Vámpír toronyőr        Empty Vámpír toronyőr on Sat Nov 24, 2018 11:52 am


Finsterblut ág - Der Berserker
Vámpír toronyőr        Skilltree

  • Név: Vasmarok
    Típus: Bűbáj (1/2 kör)
    Erősség: I.
    Ár: 1000 váltó
    Felhasználás: Akarat alapú
    Leírás: A vámpír egy mágiával acélkeménységűvé változtatja a kezeit, az ujjak végétől az alkarja közepéig. Ebben a formában a keze állásán már nem változtathat, viszont képes akár puszta kézzel megállítani egy fegyver csapását, vagy zúzófegyverként használni a puszta ökleit.

  • Név: Arcfestés – Düh
    Típus: Bűbáj
    Erősség: IIa.
    Ár: 2000 váltó
    Felhasználás: Egyszerű pecsét
    Leírás: A vámpír aktiválja a testén lévő egyik rituális harci festést. Ekkor a Finsterblut képes egyetlen ellenfélre koncentrálni, támadásainak sebessége kétszeresére nő. Csak egyetlen ellenfelet képes fókuszban tartani, minden más külső körülményt ignorál. 5 kör után a festék lekopik, csak újrarajzolás után aktiválható újra. A festést elkészíteni küldetések alatt fél óra nyugalmat igényel.

  • Név: Arcfestés – Erő
    Típus: Bűbáj
    Erősség: IIb.
    Ár: 2000 váltó
    Felhasználás: Egyszerű pecsét
    Leírás: A vámpír aktiválja a testén lévő egyik rituális harci festést, amely másfélszeresére növeli minden csapásának erejét. 5 kör után a festék lekopik, csak újrarajzolás után aktiválható újra. A festést elkészíteni küldetések alatt fél óra nyugalmat igényel.

  • Név: Rettenetes roham
    Típus: Mágia
    Erősség: III.
    Ár: 4000 váltó
    Felhasználás: Akarat alapú
    Leírás: A vámpír pár másodperc előkészítés után kitör előre, s egy maximum fél perc (kb. 2 kör) hosszú rohamot indít ellenfele ellen. Minél nagyobb a távolság amit megtesz, annál nagyobb erejű csapást képes mérni a kiválasztott ellenfélre. Teljes töltöttséggel akár épületekben is kárt tehet, csatalovakat képes egy csapással összezúzni és nehézpáncélokat behorpasztani.

  • Név: Kegyetlen Konverzió
    Típus: Mágia
    Erősség: IV.
    Ár: 5000 váltó
    Felhasználás: Akarat alapú
    Leírás: A vámpír megtanul szinte bármilyen sebet begyógyítani, amennyiben elegendő vér áll rendelkezésére. Ha van miből táplálkoznia, elvesztett végtagokat is képes visszagyógyítani mindössze öt kör alatt, teljes leharcoltságból pedig 5 óra alatt össze tudja szedni magát (Természetesen ha levágják a fejét, vége van). Egy végtag begyógyításához egy ember teljes vérkészletére van szükség, egy egész test meggyógyulásához pedig legalább 3 emberére. Az így elfogyasztott vér olyan gyorsan felhasználódik mágikus úton, hogy nem terheli meg a gyomrot. Bármikor megszakítható.

Finsterblut ág - Der Heuler
Vámpír toronyőr        Skilltree

  • Név: Erőltetett erőkifejtés
    Típus: Bűbáj (1/3 kör)
    Erősség: I.
    Ár: 1000 váltó
    Felhasználás: Akarat alapú
    Leírás:  A vámpír támadása elvégzése előtt állatiasan felkiált, egyetlen csapásnak kétszeresére növelve erejét. Az így végzett támadás emellett gyenge páncéltörő képességgel is rendelkezik, különösen hatékonnyá téve ezt a közepesen páncélozott ellenfelek ellen (Nehéz páncélosokra hatástalan a törés).

  • Név: Elrettentő Ellenállás
    Típus: Mágia
    Erősség: IIa.
    Ár: 2000 váltó
    Felhasználás: Akarat alapú
    Leírás: A Finsterblut képes a saját sérülései okozta iszonyatot kihasználva sebesülései függvényében csökkenteni az ellenfelei harci értékeit. Mindenki aki a képesség használatakor rátekint 10%-ot veszít a tulajdonságaiból minden egyes Finsterblutot ért sérülés után.

  • Név: Mészárlás
    Típus: Passzív
    Erősség: IIb.
    Ár: 2000 váltó
    Felhasználás: Akarat alapú
    Leírás: A vámpírkatonák félelmetes harcosok, puszta jelenlétük és dühöngő viselkedésük minden bátorságot elpárologtatni ellenfeleik lelkéből. Amennyiben a vámpír képes végrehajtani egy olyan támadást, ami halálos sebet okoz egy NJK-nak (Vagy nagyon ritka esetben JK-nak) minden a közelben lévő (És a támadást látó) nálánál alacsonyabb szintű egység elszörnyülködik erejétől, s így támadóerejük a felére csökken három percre.

  • Név: Elsöprő Erő
    Típus: Passzív
    Erősség: III.
    Ár: 4000 váltó
    Felhasználás: Akarat alapú
    Leírás: A vámpír hosszú harci gyakorlás és izomfejlesztésének hála képessé válik arra, hogy egy kétkezes fegyvert egy kézzel tudjon forgatni. Semmilyen sebességhátrányban nem részesül annak használata során. Egyszerre csak egy fegyvert tud használni, amennyiben rendelkezik a képességgel, hogy két fegyverrel is harcolhasson, csakis egyik kezében lesz képes kétkezest forgatni.

  • Név: Kegyetlen kiáltás
    Típus: Mágia
    Erősség: IV.
    Ár: 5000 váltó
    Felhasználás: Akarat alapú
    Leírás: A vámpír képes olyan állatias erővel felkiáltani, hogy azzal minden körülötte lévő élőlényt öt egész másodpercre (2 kör) harcképtelenné tesz, legyen ember, állat vagy szörny. Élőholtakon és egyéb lényeken, amelyek képtelenek félelmet érezni nem működik.


Nebelturm ág - Der Schmied
Vámpír toronyőr        Skilltree

  • Név:  Árnyborítás
    Típus: Mágia
    Erősség: I.
    Ár: 1000 váltó
    Felhasználás: Egyszerű pecsét
    Leírás: A vámpír árnyakkal borítja egy, fémből készült felszerelését, amely így a feketeacél tulajdonságaival ruházza fel. Egyszerre csak egyetlen tárgyra lehet borítást tenni, de azon permanens, ameddig a vámpír nem teszi át valami másra.

  • Név: Éjszilánkok
    Típus: Bűbáj (Fenntartott)
    Erősség: IIa.
    Ár: 2000 váltó
    Felhasználás: Egyszerű pecsét
    Leírás: A vámpír árnymágiával alkotott, éjfekete szilánkokat hoz létre a fegyveren, ami becsapódva csúnyán felsérti áldozata ereit. Vérzést generál.

  • Név:  Újrakovácsolás
    Típus: Mágia
    Erősség: IIb.
    Ár: 2000 váltó
    Felhasználás: Egyszerű pecsét
    Leírás:  A Nebelturm vámpír mágiával megjavítja a csatában elhasználódott páncélját és fegyvereit.

  • Név: Elátkozott fegyver
    Típus: Passzív
    Erősség: III.
    Ár: 4000 váltó
    Felhasználás: Egyszerű pecsét
    Leírás:  A vámpír elvarázsolja a kiválasztott fegyvert, így azon keresztül tudja a varázserejét regenerálni. A legyőzött ellenfélbe ha beledöfi a fegyverét (buzogány esetében beleállítja valahogy), akkor az 1 mágiapont értékű vért szív fel az áldozatból.

  • Név: Lélekbörtön
    Típus: Passzív
    Erősség: IV.
    Ár: 5000 váltó
    Felhasználás: Bonyolult pecsét
    Leírás: A vámpír hosszú folyamat során képes egy NJK lelkét belekovácsolni a fegyverébe. Amennyiben a lélek megbarátkozik a helyzettel, a vámpír ezután segítségül hívhatja a harcokhoz és használhatja az NJK kasztjának megfelelő három Bűbáj vagy egy Mágia típusú képességét.

Nebelturm ág - Der Nebelgeher
Vámpír toronyőr        Skilltree

  • Név: Köd
    Típus: Bűbáj (Fenntartott)
    Erősség: I.
    Ár: 1000 váltó
    Felhasználás: Egyszerű pecsét
    Leírás: A vámpír nevéhez híven sűrű ködöt generál maga körül egy tíz méter átmérőjű körben, ami csökkenti ellenfele látókörét. Meneküléskor és rajtaütésnél egyaránt hasznos.

  • Név: Fojtóköd
    Típus: Mágia
    Erősség: IIa.
    Ár: 2000 váltó
    Felhasználás: Egyszerű pecsét
    Leírás: A vámpír létrehozott ködét képes ellenfeleit fojtogató hatásúvá alakítani, akik így köhögni és fulladni kezdenek. A köd négy körig marad ilyen.

  • Név: Vérköd
    Típus: Mágia
    Erősség: IIb.
    Ár: 2000 váltó
    Felhasználás: Egyszerű pecsét
    Leírás: A vámpír által létrehozott köd három körön keresztül használható arra, hogy ellenfelei vérét azon keresztül szívja magába, így töltve varázserejét. Szükséges hozzá, hogy az ellenfelei vérezzenek. Egy vérző ellenfél a három kör alatt egy Mágia használatához elegendő varázserőt szolgáltat a vámpírnak.

  • Név: Feltépés
    Típus: Bűbáj
    Erősség: III.
    Ár: 4000 váltó
    Felhasználás: Akarat alapú
    Leírás: A vámpír képes apró sebeket okozni egy három méternél közelebb álló célponton. Ezek felszíni sérülések csupán, azonban erősen véreznek.

  • Név: Territórium
    Típus: Passzív
    Erősség: IV.
    Ár: 5000 váltó
    Felhasználás: Akarat alapú
    Leírás: A vámpír tökéletesen otthonosan érzi magát a saját maga által létrehozott ködben. Ameddig ebben tartózkodik mozgási sebessége kétszeresére nő valamint sebesülései lassan gyógyulnak (egy könnyű sérülés két kör, egy közepes három, egy súlyos pedig ött kör alatt gyógyul be). Ezen kívül a vámpír szonárszerűen képes látni minden, a ködön belül tartózkodó testet, legyen élő vagy élettelen, így tökéletes látást nyerve akár egyébként akadályozott látásviszonyok között is.

View user profile http://ashesofazrael.hungarianforum.com

Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum