Név: Vasmarok Típus: Bűbáj (1/2 kör) Erősség: I. Ár: 1000 váltó Felhasználás: Akarat alapú Leírás: A vámpír egy mágiával acélkeménységűvé változtatja a kezeit, az ujjak végétől az alkarja közepéig. Ebben a formában a keze állásán már nem változtathat, viszont képes akár puszta kézzel megállítani egy fegyver csapását, vagy zúzófegyverként használni a puszta ökleit.
Név: Arcfestés – Düh Típus: Bűbáj Erősség: IIa. Ár: 2000 váltó Felhasználás: Egyszerű pecsét Leírás: A vámpír aktiválja a testén lévő egyik rituális harci festést. Ekkor a Finsterblut képes egyetlen ellenfélre koncentrálni, támadásainak sebessége kétszeresére nő. Csak egyetlen ellenfelet képes fókuszban tartani, minden más külső körülményt ignorál. 5 kör után a festék lekopik, csak újrarajzolás után aktiválható újra. A festést elkészíteni küldetések alatt fél óra nyugalmat igényel.
Név: Arcfestés – Erő Típus: Bűbáj Erősség: IIb. Ár: 2000 váltó Felhasználás: Egyszerű pecsét Leírás: A vámpír aktiválja a testén lévő egyik rituális harci festést, amely másfélszeresére növeli minden csapásának erejét. 5 kör után a festék lekopik, csak újrarajzolás után aktiválható újra. A festést elkészíteni küldetések alatt fél óra nyugalmat igényel.
Név: Rettenetes roham Típus: Mágia Erősség: III. Ár: 4000 váltó Felhasználás: Akarat alapú Leírás: A vámpír pár másodperc előkészítés után kitör előre, s egy maximum fél perc (kb. 2 kör) hosszú rohamot indít ellenfele ellen. Minél nagyobb a távolság amit megtesz, annál nagyobb erejű csapást képes mérni a kiválasztott ellenfélre. Teljes töltöttséggel akár épületekben is kárt tehet, csatalovakat képes egy csapással összezúzni és nehézpáncélokat behorpasztani.
Név: Kegyetlen Konverzió Típus: Mágia Erősség: IV. Ár: 5000 váltó Felhasználás: Akarat alapú Leírás: A vámpír megtanul szinte bármilyen sebet begyógyítani, amennyiben elegendő vér áll rendelkezésére. Ha van miből táplálkoznia, elvesztett végtagokat is képes visszagyógyítani mindössze öt kör alatt, teljes leharcoltságból pedig 5 óra alatt össze tudja szedni magát (Természetesen ha levágják a fejét, vége van). Egy végtag begyógyításához egy ember teljes vérkészletére van szükség, egy egész test meggyógyulásához pedig legalább 3 emberére. Az így elfogyasztott vér olyan gyorsan felhasználódik mágikus úton, hogy nem terheli meg a gyomrot. Bármikor megszakítható.
Finsterblut ág - Der Heuler
Név: Erőltetett erőkifejtés Típus: Bűbáj (1/3 kör) Erősség: I. Ár: 1000 váltó Felhasználás: Akarat alapú Leírás: A vámpír támadása elvégzése előtt állatiasan felkiált, egyetlen csapásnak kétszeresére növelve erejét. Az így végzett támadás emellett gyenge páncéltörő képességgel is rendelkezik, különösen hatékonnyá téve ezt a közepesen páncélozott ellenfelek ellen (Nehéz páncélosokra hatástalan a törés).
Név: Elrettentő Ellenállás Típus: Mágia Erősség: IIa. Ár: 2000 váltó Felhasználás: Akarat alapú Leírás: A Finsterblut képes a saját sérülései okozta iszonyatot kihasználva sebesülései függvényében csökkenteni az ellenfelei harci értékeit. Mindenki aki a képesség használatakor rátekint 10%-ot veszít a tulajdonságaiból minden egyes Finsterblutot ért sérülés után.
Név: Mészárlás Típus: Passzív Erősség: IIb. Ár: 2000 váltó Felhasználás: Akarat alapú Leírás: A vámpírkatonák félelmetes harcosok, puszta jelenlétük és dühöngő viselkedésük minden bátorságot elpárologtatni ellenfeleik lelkéből. Amennyiben a vámpír képes végrehajtani egy olyan támadást, ami halálos sebet okoz egy NJK-nak (Vagy nagyon ritka esetben JK-nak) minden a közelben lévő (És a támadást látó) nálánál alacsonyabb szintű egység elszörnyülködik erejétől, s így támadóerejük a felére csökken három percre.
Név: Elsöprő Erő Típus: Passzív Erősség: III. Ár: 4000 váltó Felhasználás: Akarat alapú Leírás: A vámpír hosszú harci gyakorlás és izomfejlesztésének hála képessé válik arra, hogy egy kétkezes fegyvert egy kézzel tudjon forgatni. Semmilyen sebességhátrányban nem részesül annak használata során. Egyszerre csak egy fegyvert tud használni, amennyiben rendelkezik a képességgel, hogy két fegyverrel is harcolhasson, csakis egyik kezében lesz képes kétkezest forgatni.
Név: Kegyetlen kiáltás Típus: Mágia Erősség: IV. Ár: 5000 váltó Felhasználás: Akarat alapú Leírás: A vámpír képes olyan állatias erővel felkiáltani, hogy azzal minden körülötte lévő élőlényt öt egész másodpercre (2 kör) harcképtelenné tesz, legyen ember, állat vagy szörny. Élőholtakon és egyéb lényeken, amelyek képtelenek félelmet érezni nem működik.
Nebelturm ág - Der Schmied
Név: Árnyborítás Típus: Mágia Erősség: I. Ár: 1000 váltó Felhasználás: Egyszerű pecsét Leírás: A vámpír árnyakkal borítja egy, fémből készült felszerelését, amely így a feketeacél tulajdonságaival ruházza fel. Egyszerre csak egyetlen tárgyra lehet borítást tenni, de azon permanens, ameddig a vámpír nem teszi át valami másra.
Név: Éjszilánkok Típus: Bűbáj (Fenntartott) Erősség: IIa. Ár: 2000 váltó Felhasználás: Egyszerű pecsét Leírás: A vámpír árnymágiával alkotott, éjfekete szilánkokat hoz létre a fegyveren, ami becsapódva csúnyán felsérti áldozata ereit. Vérzést generál.
Név: Újrakovácsolás Típus: Mágia Erősség: IIb. Ár: 2000 váltó Felhasználás: Egyszerű pecsét Leírás: A Nebelturm vámpír mágiával megjavítja a csatában elhasználódott páncélját és fegyvereit.
Név: Elátkozott fegyver Típus: Passzív Erősség: III. Ár: 4000 váltó Felhasználás: Egyszerű pecsét Leírás: A vámpír elvarázsolja a kiválasztott fegyvert, így azon keresztül tudja a varázserejét regenerálni. A legyőzött ellenfélbe ha beledöfi a fegyverét (buzogány esetében beleállítja valahogy), akkor az 1 mágiapont értékű vért szív fel az áldozatból.
Név: Lélekbörtön Típus: Passzív Erősség: IV. Ár: 5000 váltó Felhasználás: Bonyolult pecsét Leírás: A vámpír hosszú folyamat során képes egy NJK lelkét belekovácsolni a fegyverébe. Amennyiben a lélek megbarátkozik a helyzettel, a vámpír ezután segítségül hívhatja a harcokhoz és használhatja az NJK kasztjának megfelelő három Bűbáj vagy egy Mágia típusú képességét.
Nebelturm ág - Der Nebelgeher
Név: Köd Típus: Bűbáj (Fenntartott) Erősség: I. Ár: 1000 váltó Felhasználás: Egyszerű pecsét Leírás: A vámpír nevéhez híven sűrű ködöt generál maga körül egy tíz méter átmérőjű körben, ami csökkenti ellenfele látókörét. Meneküléskor és rajtaütésnél egyaránt hasznos.
Név: Fojtóköd Típus: Mágia Erősség: IIa. Ár: 2000 váltó Felhasználás: Egyszerű pecsét Leírás: A vámpír létrehozott ködét képes ellenfeleit fojtogató hatásúvá alakítani, akik így köhögni és fulladni kezdenek. A köd négy körig marad ilyen.
Név: Vérköd Típus: Mágia Erősség: IIb. Ár: 2000 váltó Felhasználás: Egyszerű pecsét Leírás: A vámpír által létrehozott köd három körön keresztül használható arra, hogy ellenfelei vérét azon keresztül szívja magába, így töltve varázserejét. Szükséges hozzá, hogy az ellenfelei vérezzenek. Egy vérző ellenfél a három kör alatt egy Mágia használatához elegendő varázserőt szolgáltat a vámpírnak.
Név: Feltépés Típus: Bűbáj Erősség: III. Ár: 4000 váltó Felhasználás: Akarat alapú Leírás: A vámpír képes apró sebeket okozni egy három méternél közelebb álló célponton. Ezek felszíni sérülések csupán, azonban erősen véreznek.
Név: Territórium Típus: Passzív Erősség: IV. Ár: 5000 váltó Felhasználás: Akarat alapú Leírás: A vámpír tökéletesen otthonosan érzi magát a saját maga által létrehozott ködben. Ameddig ebben tartózkodik mozgási sebessége kétszeresére nő valamint sebesülései lassan gyógyulnak (egy könnyű sérülés két kör, egy közepes három, egy súlyos pedig ött kör alatt gyógyul be). Ezen kívül a vámpír szonárszerűen képes látni minden, a ködön belül tartózkodó testet, legyen élő vagy élettelen, így tökéletes látást nyerve akár egyébként akadályozott látásviszonyok között is.