Log in

I forgot my password



cBox

Latest topics

» Nefilim nomád
by Jerobeam Sat Nov 24, 2018 10:21 pm

» Sötételf éjvándor
by Jerobeam Sat Nov 24, 2018 9:07 pm

» Bírvágy démonok
by Jerobeam Sat Nov 24, 2018 8:19 pm

» Tünde harcos
by Jerobeam Sat Nov 24, 2018 7:32 pm

» Embermágus
by Jerobeam Sat Nov 24, 2018 6:25 pm

» Tünde druida
by Jerobeam Sat Nov 24, 2018 6:04 pm

» Mélységi kultista
by Jerobeam Sat Nov 24, 2018 4:56 pm

» Északi kereszteslovag
by Jerobeam Sat Nov 24, 2018 4:05 pm

» Északi klerikus
by Jerobeam Sat Nov 24, 2018 1:27 pm

Most active topic starters
Jerobeam
 

Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 9 on Fri Oct 12, 2018 7:17 pm
December 2018
MonTueWedThuFriSatSun
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

Calendar Calendar


You are not connected. Please login or register

Vámpír mágus

Go down  Message [Page 1 of 1]

1 Vámpír mágus on Fri Nov 23, 2018 10:36 pm


Rotmantel ág - Sangromancia


  • Név: Acus Sanguis (Vértű)
    Típus: Bűbáj (3/kör)
    Erősség: I.
    Ár: 1000 váltó
    Leírás: A vámpír véréből egy tű alakú lövedéket formáz és célpontjára lövi.

  • Név: Telum Sanguis (Vérfegyver)
    Típus: Mágia
    Erősség: IIa.
    Ár: 2000 váltó
    Leírás: A vámpír egy Finomított minőségű fegyvert alkot a saját véréből, amely egy óráig marad meg. A fegyver alakja és típusa a vámpír fantáziájára bízott, azonban használata igényli az adott fegyvernem ismeretét.

  • Név: Pilum Sanguis (Vérkaró)
    Típus: Bűbáj (1/kör)
    Erősség: IIb.
    Ár: 2000 váltó
    Leírás: A vámpír a saját vérének egy részét feláldozva képes tőle maximum öt méteres távolságra bármilyen erre alkalmas felületen egy nagyjából tenyérnyi friss vértócsát kialakítani. A tócsából két másodperc után egy szint*egyharmad méter hosszúságú, három-négy centiméter átmérőjű, sötétvörös karószerű képződmény tör elő a vámpír által megadott irányba (a felületre minimum 45 fokos szögben). A vérkaró üvegkeménységű így könnyen törik, azonban előtörése nagy erővel jár így a húst, csontokat és a nehéznél kisebb védelmi értékű páncélt áttöri. Páncél vagy csont áttörése megakasztja a varázslat lendületét, így csak közepesen mély sebet okoz. A képesség komoly kockázatot hordoz. Öt darab megidézése után a használó már erősen szédül és kettőslátása van, tíz darab után pedig mindenképpen elájul. A karó előtörését megelőző két másodperc kifejezetten erős mágikus aurát bocsát ki, így a mágusok megérezhetik. Egy használattal több is megidézhető egyszerre.

  • Név: Manipulatio (Irányítás)
    Típus: Mágia
    Erősség: III.
    Ár: 4000 váltó
    Leírás: A vámpír abszolút kontrollt nyer a vére felett, akár mozgatni, visszafogni, alakítani vagy ellőni is, a játékos kreativitásától függően. Három percig tartható fent.

  • Név: Iunctio (Kapcsolat)
    Típus: Mágia
    Erősség: IV.
    Ár: 5000 váltó
    Leírás: A vámpír kapcsolatot hoz létre egy kiválasztott személlyel, akinek így szabadon rendelkezik a vérével és felhasználhatja azt minden egyéb képességében a sajátja helyett. A kapcsolat létrejöttének feltétele, hogy a vámpír vére valamilyen formában a célpont szervezetébe kerüljön. A kapcsolat megszakításig marad meg.

Rotmantel ág - Biomancia


  • Név: Deformatio (Megrontás)
    Típus: Passzív
    Erősség: I.
    Ár: 1000 váltó
    Leírás: A vámpír képes elkorcsosult, engedelmes szolgát létrehozni egy emberből, vámpírból vagy tündéből. A Megrontott az átlag ember fizikai erejénél másfélszeresével rendelkezik, viszont önálló döntéshozásra, értelmes emberi kommunikációra és varázslásra képtelen.

  • Név: Ligatura (Elkötés)
    Típus: Bűbáj (1/kör)
    Erősség: IIa.
    Ár: 2000 váltó
    Leírás: A vámpír felfokozza a célpont szervezetének öngyógyulását, azonnal beforrasztva egy-egy sebet. Csak felszínes sebesülésekre működik.

  • Név: Homeostasis (Belső egyensúly)
    Típus: Bűbáj (Fenntartott)
    Erősség: IIb.
    Ár: 2000 váltó
    Leírás: A vámpír mágiával radikális változást idéz elő a célpont hormonháztartásában. Ezzel képes akár lázat, csont- és izomgyengeséget okozni, ezzel csökkentve a célpont harci hatákonyságát, de ezeket megfordítva akár ideiglenes erőnövekedést vagy jelentős ellenállást is elérhet. Felhasználása csak a vámpír kreativitásán múlik.

  • Név: Chirurgicum (Sebészet)
    Típus: Passzív
    Erősség: III.
    Ár: 4000 váltó
    Leírás: A vámpír jelentős fejlődést ér el az orvoslás terén. A Ligatura effektivitása jelentősen nő, s most már komoly, mélyebb szúrásokat is képes semlegesíteni, illetve akár levágott végtagot visszaforrasztani. A Chirurgicum megtanulásával a vámpír képes módosítani a Megrontottját, akár egészen embertelen formákat adva neki és tovább növelve erejét, sebességét vagy ellenállását.

  • Név: Nil nocere (Ne árts)
    Típus: Mágia
    Erősség: IV.
    Ár: 5000 váltó
    Leírás: A vámpír tíz másodpercre mágikus sztázisba helyezi a célpont szervezetét, tökéletesen megőrizve annak eredeti állapotát. A tíz másodperc alatt bármilyen kapott sérülés azonnal gyógyul, kivéve a teljes megsemmisülését a testnek.




Nachtraben ág - Umbromancia


  • Név: Éjláng
    Típus: Bűbáj (1/kör)
    Erősség: I.
    Ár: 1000 váltó
    Leírás: A vámpír fajtájának sokrétűen használt éjlángjából alkot egy gömbszerű lövedéket, amely közepes égési sérüléseket okoz.

  • Név: Árnyak védelme
    Típus: Bűbáj
    Erősség: IIa.
    Ár: 2000 váltó
    Leírás: A Nachraben vámpír egy kisebb méretű pajzsot alkot árnyakból amely képesek az átlagosan erős fizikai és az alacsonyabb szintű mágikus támadásokat megállítani.

  • Név: Árnyak rejteke
    Típus: Mágia (1/kör sebességű)
    Erősség: IIb.
    Ár: 2000 váltó
    Leírás:  Egy rövid időre képes az árnyékok segítségével láthatatlanná válni, direkt fényben azonban áttetsző alakban megjelenik. Másfél percig tart.

  • Név: Futótűz
    Típus: Mágia
    Erősség: III.
    Ár: 4000 váltó
    Leírás:  Az éjláng folyékony szubsztanciáját idézi egy szint*1 méter átmérőjű területre, ami nagyon sok célpontot képes hatékonyan sebezni, de akár tovább is terjedhet.

  • Név: Árnyalak
    Típus: Mágia
    Erősség: IV.
    Ár: 5000 váltó
    Leírás: A vámpír egyesül a sötétség elemével, puszta árnyéknak tűnő alakot véve fel egy perc erejéig. Ebben a formában fizikailag érinthetetlen, valamint képes a testét éjlángá alakítva puszta érintésével kigyújtani az ellenségeit.

Nachtraben ág - Animancia


  • Név: Kópia
    Típus: Bűbáj
    Erősség: I.
    Ár: 1000 váltó
    Leírás: A vámpír beleolvas ellenfele elméjébe és lemásol egy Bűbáj típusú varázslatot, amelyet ezután egy teljes egyeztetés idejéig sajátjaként használhat. Szent és kultista képességek nem másolhatóak le.

  • Név: Dermesztő szemek
    Típus: Mágia
    Erősség: IIa.
    Ár: 2000 váltó
    Leírás: A vámpír mágiát koncentrál a tekintetébe és szemkontaktus után öt másodpercre megbénítja a kiszemelt célpontot.

  • Név: Tiltás
    Típus: Mágia
    Erősség: IIb.
    Ár: 2000 váltó
    Leírás: A képzett vámpírmágus észreveszi, ha ellenfele valamilyen varázslatot készít elő, és ha veszélyesnek ítéli, megállíthatja azt, és a használója két körig újra sem próbálhatja.

  • Név: Árnyiker
    Típus: Bűbáj (Fenntartott, 1/3 kör sebességű)
    Erősség: III.
    Ár: 4000 váltó
    Leírás: A Nachtraben egy vele teljesen megegyező illúziót hoz létre, amely tökéletesen lemásolja a mozdulatait. Képességet és támadást természetesen képtelen kivitelezni, ám minden másban megegyezik. Az illúzió addig marad fenn, ameddig támadás nem éri.

  • Név: Feledés
    Típus: Mágia
    Erősség: IV.
    Ár: 5000 váltó
    Leírás: A vámpír képes eltörölni célpontja emlékezetének egy részét. Ez a rész lehet egy konkrét személy, egy esemény vagy egy maximum egy napnyi időtartam.

View user profile http://ashesofazrael.hungarianforum.com

Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum